جستجو

تبلیغات



۱۰ قانون طلایی برگزاری جلسات کاری

    ۱۰ قانون طلایی برگزاری جلسات کاری

    ساعت در جلسات از همه چیز مهم تر است. به خاطر احترام به پایبندی و بزرگ منشی همه افراد حاضر، جلسه نباید بیش از زمان اعلام شده طول بکشد، به خصوص جلساتی که به طور منظم تشکیل می شود.
      ۱) ساعت در جلسات از همه چیز مهم تر است. به خاطر احترام به پایبندی و بزرگ منشی همه افراد حاضر، جلسه نباید بیش از زمان اعلام شده طول بکشد، به خصوص جلساتی که به طور منظم تشکیل می شود. اگر جلسه تماما صرف یک موضوع می شود و به نتیجه ای نمی رسد، کار را به جلسه دیگر موکول کنید. اگر باید جلسه با اتخاذ یک تصمیم یا اقدام به پایان برسد، باید بر همین اساس زمان بندی شود.و پیش از آغاز جلسه، به همه شرکت کنندگان بگویید جلسه تا زمان نتیجه گیری لازم ادامه خواهد یافت. با کم نشان دان مقدار کار در جلسه، افراد را گمراه نکنید. زیان این کار مستقیما گریبانگیر خود شما خواهد شد.


    این مطلب تا کنون 51 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 18 خرداد 1391
    منبع
    برچسب ها : جلسه ,جلسات ,زمان ,افراد ,جلسه نباید ,حاضر، جلسه ,زمان اعلام ,خصوص جلساتی ,منظم تشکیل ,طلایی برگزاری جلسات ,قانون طلایی برگزاری ,
    ۱۰ قانون طلایی برگزاری جلسات کاری

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز جمعه 4 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر