خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





۱۰ قانون طلایی برگزاری جلسات کاری

    ۱۰ قانون طلایی برگزاری جلسات کاری

    ساعت در جلسات از همه چیز مهم تر است. به خاطر احترام به پایبندی و بزرگ منشی همه افراد حاضر، جلسه نباید بیش از زمان اعلام شده طول بکشد، به خصوص جلساتی که به طور منظم تشکیل می شود.
      ۱) ساعت در جلسات از همه چیز مهم تر است. به خاطر احترام به پایبندی و بزرگ منشی همه افراد حاضر، جلسه نباید بیش از زمان اعلام شده طول بکشد، به خصوص جلساتی که به طور منظم تشکیل می شود. اگر جلسه تماما صرف یک موضوع می شود و به نتیجه ای نمی رسد، کار را به جلسه دیگر موکول کنید. اگر باید جلسه با اتخاذ یک تصمیم یا اقدام به پایان برسد، باید بر همین اساس زمان بندی شود.و پیش از آغاز جلسه، به همه شرکت کنندگان بگویید جلسه تا زمان نتیجه گیری لازم ادامه خواهد یافت. با کم نشان دان مقدار کار در جلسه، افراد را گمراه نکنید. زیان این کار مستقیما گریبانگیر خود شما خواهد شد.


    این مطلب تا کنون 15 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : جلسه ,زمان ,افراد ,جلسات ,خصوص جلساتی ,منظم تشکیل ,زمان اعلام ,جلسه نباید ,افراد حاضر، ,
    ۱۰ قانون طلایی برگزاری جلسات کاری

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده